„Huawei“ atstovas Lietuvoje atmeta priekaištus dėl kibernetinio saugumo spragų

Photo by Janitors on Foter

Kinijos telekomunikacijos milžinės „Huawei“ atstovas Lietuvoje antradienį atmetė šalies institucijų priekaištus dėl kibernetinio saugumo spragų, pareiškęs, kad jų produktų vartotojų duomenys nėra apdorojami už įrenginių ribų.

„Vartotojų duomenys niekada nėra apdorojami už „Huawei“ įrenginio ribų. Taip pat „Huawei“ visuomet skaidriai kalba apie būtinus duomenis, kuriuos renka iš klientų“, – BNS atsiųstame komentare teigė „Huawei Technologies“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Baltijos šalyse Mindaugas Plukys.

Pasak jo, „Huawei“ laikosi šalių, kuriose ji veikia įstatymų, o kibernetinį saugumą ir privatumo apsaugą laiko svarbiausiu prioritetu.

Kinijos gamintojų išmaniųjų 5G įrenginių tyrimą atlikęs Nacionalinis kibernetinio saugumo centras paskelbė, kad „Huawei“ telefono oficiali gamintojo mobiliųjų programėlių parduotuvė neradusi vartotojo pageidaujamos programėlės, automatiškai nukreipia jį į trečiųjų šalių el. parduotuves, kuriose dalis programėlių antivirusinių programų buvo įvertintos kaip kenkėjiškos ar užkrėstos virusais.

„Huawei“ atstovas teigia, kad bendrovės telefonuose esanti programėlių parduotuvė renka ir apdoroja tik duomenis, kurie būtini tam, kad klientai galėtų ieškoti, įdiegti ir valdyti trečiųjų šalių programėles.

Anot M. Plukio, tokia pati praktika taikoma ir kitose populiariose programėlių parduotuvėse. 

„Huawei“ aiškiai nurodo, kada programėlės yra iš viešai prieinamų šaltinių, todėl vartotojas nėra priverstas atsisiųsti jokių programėlių“, – pabrėžė „Huawei“ atstovas.

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras pranešė saugumo rizikų nustatęs ir „Xiaomi“ įrenginyje. Su šios įmonės atstovais Lietuvoje BNS antradienį susisiekti nepavyko.

Centras tyrinėjo ir vieną „OnePlus“ įrenginį, tačiau kibernetinio saugumo pažeidžiamųmų neaptiko.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.