„Keliauk Lietuvoje“ vadovas kviečia išbandyti ką tik sukurtą šaltibarščių žemėlapį

Nuotrauka BFL/ Šarūnas Mažeika

Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ vadovas Dalius Morkvėnas kviečia išbandyti ką tik sukurtą interaktyvų šaltibarščių žemėlapį, kuris, anot jo, yra viena iš priemonių paskatinti dėl koronaviruso krizės nuostolių patyrusį turizmo sektorių.

„Vienas iš šviežių pavyzdžių – vakar paskelbėme šaltibarščių žemėlapį. Tai yra ne šiaip vien tik tradicinių mūsų šaltibarščių, kuriuos mes turbūt kasdien valgome, bet ir įvairiausių variacijų, papildomų receptų“, – trečiadienį Vyriausybės spaudos konferencijoje sakė D. Morkvėnas.

„Naudodamasis proga, kviečiu visus apsilankyti „Keliauk Lietuvoje“ puslapyje ir pamatyti, kokių mes dar šaltibarščių Lietuvoje galime pasiūlyti tiek mums, tiek užsienio svečiams“, – teigė jis.

Interaktyviame žemėlapyje – 31 kavinė ir restoranas, kuriuose galima paskanauti įvairių rūšių šaltibarščių, pagardintų sūriu, aviečių alumi, mėsa ir garstyčiomis, vėžių uodegėlėmis ir t.t, taip pat pateiktos ir tradicinių šaltibarščių vietos.

D. Morkvėno teigimu, žemėlapis sukurtas už kelis tūkstančius eurų, bendradarbiaujant kartu su turizmo informacijos centrais.

„Užsiklausę ir gavę informaciją, kokias naujas patirtis, šiuo atveju – kokius naujus patiekalus tiekia konkrečios savivaldybės maitinimo įstaigos, mes ją tiesiog sujungėme, apibendrinome į vieną žemėlapį ir paskelbėme“, – sakė „Keliauk Lietuvoje“ vadovas.

Jis teigė, kad pernai kelionėms užsienyje lietuviai išleido virš 1 mlrd. eurų, tikimasi, kad dalis šios sumos šiemet liks Lietuvoje ir padės turizmo sektoriui atsigauti po koronaviruso krizės.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.