Perėjimą į nuotolinį ugdymą lemtų įvairūs rodikliai, sako švietimo ministrė

Nuotr. Sauliaus Žiūros/ vilnius.lt

Ruošiantis mokslo metus pradėti kontaktiniu būdu, perėjimą į nuotolinį ugdymą lemtų ne tik užimtų COVID-19 lovų ligoninėse skaičius, bet įvairūs prastėjantys rodikliai, sako švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugdžinienė.

Ji dar kartą akcentavo, kad net ir blogiausiame „raudonajame“ scenarijuje numatyta, jog pradinukai, priešmokyklinės ir ikimokylinės darželinukų grupės toliau mokytųsi įstaigose, dvyliktokai tik kontaktiniu būdu, nepaisant epidemiologinės situacijos, mokytųsi nuo vasario.

„Reikia žvelgti plačiai, Vyriausybė, ekspertai stebi situaciją, žmonės vakcinuojasi, visuomenės imunitetas didėja (…). Stebime ne tik atvejų, lovų skaičių, matome mirtingumo rodiklius. Taigi, Vyriausybė, stebėdama situaciją ir tardamasi su ekspertais priimtų atskirą sprendimą dėl raudonojo scenarijaus ir tai lemtų ne vienas kriterijus, ir bendra situacija Lietuvoje“, – teigė ministrė.

Anot jos, vilčių teikia toliau augantys vakcinacijos švietimo įstaigose rodikliai. Ministerijos duomenimis, pasiskiepiję yra apie 75 proc. mokytojų, dar 5 proc. yra gavę pirmąją dozę. 

Statistikos departamento duomenimis, 12–15 metų moksleivių grupėje pasiskiepiję yra 24,9 proc., 16–24 metų grupėje – 60,5 procento.

„Raudonasis“ scenarijus numato, kad įstaigose mokytis liktų tik pradinukai, priešmokyklinukai ir ikimokyklinukai, likusiems švietimo sistemos dalyviams vyktų nuotoliniai užsiėmimai. Taip pat likusiems klasėse testavimasis dėl COVID-19 taptų privalomas. Šiuo metu taikomi „geltonojo“ scenarijaus reikalavimai, t. y. mokyklose skiepai ir testai nėra privalomi, pradinukai mokosi nedėvėdami kaukių, aukštosioms ir profesinėms mokykloms leidžiami kontaktiniai užsiėmimai, jei asmenys yra pasiskiepiję, turintys imunitetą ar nuolat testuojasi.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.