„Regitra“ klientus aptarnaus tik skaitmeniniais kanalais

Фото BFL/Вигинтаса Скарайтиса

 Vyriausybei priėmus sprendimą skelbti karantiną visoje šalyje, „Regitra“ klientų aptarnavimą perkelia į elektroninę erdvę.

Karantino laikotarpiu – nuo kovo 16 iki 30 dienos – asmenys fiziškai nebus aptarnaujami. Dėl šios priežasties atšaukiami visi iš anksto suplanuoti klientų vizitai padaliniuose, nevyks ir teorijos bei praktikos egzaminai, teigiama «Regitros» pranešime.

Po kovo 30 dienos suplanuoti egzaminai šiuo metu nėra atšaukiami. Tolimesni sprendimai priklausys nuo esamos situacijos šalyje. Nauji egzaminai iki atskiro sprendimo kol kas nėra planuojami. 

„Regitros“ teigimu, nuotoliniu būdu galima ne tik pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, bet ir užregistruoti Lietuvoje eksploatuotą automobilį ar pranešti apie jo pardavimą. Elektroninės paslaugos gali būti naudingos ir tais atvejais, jei asmuo prarado arba netyčia sugadino vairuotojo pažymėjimą, transporto priemonės registracijos liudijimą ar numerio ženklus.

Visi elektroniniai užsakymai bus pristatyti priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo — į siuntų savitarnos terminalus arba namus.

«Regitros» teigimu, šiuo metu įmonė deda visas pastangas ir ieško sprendimų, kad elektroninės paslaugos būtų prieinamos dar platesniam klientų ratui.

Lietuvos Vyriausybė dėl koronaviruso plitimo nutarė nuo pirmadienį visoje šalyje įvesti karantiną.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.