„Smart-ID“ veikla atnaujinta, bet sutrikimai visiškai nepašalinti

Nuotrauka iš video https://youtu.be/4VI6hqgfAF4

Trečiadienį priešpiet sutrikus tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimui, paslaugą teikianti bendrovė „SK ID Solutions“ skelbia, kad programėlės veikla atnaujinta, tačiau sutrikimai visiškai nepašalinti. 

„Paslaugos teikimas yra atkurtas, tačiau kol kas ji veikia ne visiškai stabiliai. Mūsų specialistai stengiasi kuo greičiau pašalinti techninio sutrikimo priežastis. Informuosime, kai jos veikimą pavyks visiškai atstatyti ir stabilizuoti“, – pranešime sakė „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Anot jo, dėl šio sutrikimo daliai „Smart-ID“ naudotojų gali kilti nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų e.paslaugų bei pasirašant dokumentus e. parašu.

„Smart-ID“ Lietuvoje naudojasi bankai „Luminor“, SEB, „Swedbank“, Šiaulių bankas ir kitokių paslaugų teikėjai. 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.