Sutriko „Smart-ID“ veikla

©Redakcijos montažas

Trečiadienį sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimas, dėl to su šia programėle gali nepavykti prisijungti prie elektroninės bankininkystės ar kitų paslaugų. 

Paslaugą teikiančios bendrovė „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ būtų pasiekiamas kuo greičiau.

„Visi paslaugų teikėjai, kurie naudojasi „Smart-ID“ kaip prisijungimo priemone, negali ja šiuo metu pasinaudoti“, – BNS sakė „SK ID Solutions“ vadovas Viktoras Kamarevcevas.

Pasak jo, techninis sutrikimas yra visose Baltijos šalyse.

„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų“, – pranešė bendrovė. 

„Smart-ID“ Lietuvoje naudojasi bankai „Luminor“, SEB, „Swedbank“, Šiaulių bankas ir kitokių paslaugų teikėjai. 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.