Pradėtas eismas naujuoju tiltu per Nerį Kaune

Nuotrauka BNS/ Erikas Ovčarenko

Kaune, magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ketvirtadienį oficialiai eismui atidarytas naujas tiltas per Nerį su viaduku ir jungiamuoju keliu. Jį už daugiau nei už 32 mln. eurų pastatė bendrovė „Kauno tiltai“.

„Pabaigus visą šio tilto rekonstrukciją tiek Kauno gyventojams, tiek visiems kitiems vairuotojams bus mažiau spūsčių bei bus sutaupytas eismo dalyvių laikas“, – atidarant tiltą sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Nuotrauka BNS/ Erikas Ovčarenko

Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, įgyvendinant projektą pastatytas naujas tiltas per Nerį, viadukas per Jonavos gatvę, įrengtos triukšmo mažinimo priemonės, apšvietimas, sutvarkytos tilto prieigos, sujungiant infrastruktūrą su magistraliniu A1 keliu.

32,34 mln. eurų vertės projektas dar nėra visiškai baigtas, šiuo metu įrengiama atraminė siena. Darbus baigti planuojama antrąjį šių metų ketvirtį, pranešė Susisiekimo ministerija. 

Iki 2024 pirmojo pusmečio pabaigos planuojama rekonstruoti šalia naujojo tilto esantį vieną labiausiai apkrautų šalyje A. Meškinio (Kleboniškio) tiltą – jo rangovo konkursą planuojama paskelbti netrukus. Pasak Kelių direkcijos, atnaujinus šį vidurinį iš trijų tiltų vėliau ketinama rekonstruoti likusį – trečiąjį (pietinį) tiltą.

Skaičiuojama, kad, sutvarkius visą Islandijos plentą, padidės eismo pralaidumas ir saugumas – vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų laiko, kuris dabar prarandamas spūstyse.  

Tai intensyviausias kelio ruožas Lietuvoje – maksimalus paros eismo intensyvumas kai kuriomis dienomis čia siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.

*Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB «BNS» sutikimo draudžiama

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.